Rozpoczęcie działalności SITEL Polska w Warszawie

SITEL - firma wprowadzająca wiodącą technologię serwisu wsparcia konsumenta

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

24 listopada br, firma SITEL, jeden z największych na świecie dostawców zewnętrznej obsługi telefonicznej konsumentów, oficjalnie otworzył swoją filię w Warszawie.

Szefem SITEL Polska został Yann Gontard. Jako Managing Director odpowiada za nadzór nad operacjami polskiej filii i jej rozwój na naszym rynku. Yann Gontard ma niezbędne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w dziedzinie contact center oraz przy znaczących projektach outsourcingowych.

SITEL Polska dysponuje 270 stanowiskami. Będzie obsługiwać klientów z rodzimego rynku i krajów sąsiednich, którzy wybiorą atrakcyjniejszą kosztowo obsługę swoich konsumentów. CSP SITEL-a (Customer Support Professional - specjaliści od spraw wsparcia konsumenta) mogą przeprowadzić np. akcje sprzedażowe, opieki i wsparcia technicznego w wielu językach, poza polskim m.in. w języku niemieckim, angielskim, rosyjskim i innych wschodnioeuropejskich.

Warszawskie centrum połączone jest z globalną siecią SITEL-a, co pozwala na bezstratną transmisję głosu i danych między poszczególnymi centrami korporacji w całej Europie.Pierwszym klientem dla którego polska filia świadczy już usługi jest kluczowy partner SITEL-a na świecie, lider w branży technologicznej. Telefoniczna obsługa dotyczy niemieckich konsumentów i jest świadczona w tym języku. Do głównych zadań zespołu należy opieka nad nimi, wsparcie techniczne i produktowe oraz informacje o serwisie gwarancyjnym dla trzech oddzielnych linii produktowych . Serwis odbywa się poprzez wielokanałową komunikację, m.in. telefon, fax, e-mail. Zebrane przez SITEL Polska dane oraz ich analiza ułatwią klientowi jakościowo rozwijać rynek.

Jim Lynch, prezes zarządu oraz dyrektor generalny SITEL Corp. Stwierdził: ,,Podchodzimy bardzo entuzjastycznie do faktu wkroczenia do Polski i rozpoczęcia pracy dla tego klienta. Koniunktura biznesowa w Polsce jest znakomita a nasza ekipa dokonała wiele uruchamiając wzorcowe Contact center. Pragniemy obsługiwać klientów z Niemiec i Rosji tak samo jak rozwoju rynku lokalnego, który razem ze wzrostem ekonomicznym i populacyjnym zapowiada wielkie możliwości''.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim