Rozśpiewane warzywa w kampanii Bonduelle (wideo)

Ruszyła kampania telewizyjna marki warzyw apertyzowanych Bonduelle. Akcję pod hasłem „Słodka, chrupka Kukurydza” wspierają działania w internecie, całość przygotowały Red8, Iconaris i Vizeum.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rozśpiewane warzywa w kampanii Bonduelle (wideo)

Głównym elementem kampanii „Słodka, chrupka Kukurydza” jest spot telewizyjny, którego bohaterami są warzywa Bonduelle – groszek i kukurydza. W rytmie piosenki podkreślają zalety reklamowanych produktów – naturalne pochodzenie, wysoką jakość i smak. Dodatkowo spot promuje nowość marki - mrożone warzywa przygotowane na parze, gotowe do podania.

Kampania trwa do połowy listopada tego roku. Spot emitowany jest w głównych kanałach telewizyjnych TVP, TVN oraz stacjach tematycznych. Akcję wspierają działania na stronie internetowej producenta i na Facebooku.

Za kreację reklamy odpowiadała agencja reklamowa Red8. Zakupem mediów zajął się Vizeum, kampanię internetową  przygotowała agencja Iconaris.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"