"Roztańczony PGE Narodowy 2025" o 300 zł droższy od "Tańca z Gwiazdami". Oto ceny Polsatu

Biuro reklamy Polsat Media podało ceny reklam na wrzesień. Najdrożej wyceniono spoty emitowane przy transmisji koncertu "Roztańczony PGE Narodowy 2025" i "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami".

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
"Roztańczony PGE Narodowy 2025" o 300 zł droższy od "Tańca z Gwiazdami". Oto ceny Polsatu
Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna

Na 126,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, za spot 30-sek.) wyceniono spot przy koncercie "Roztańczony PGE Narodowy 2025" (emisja w niedzielę 27 września). Tylko 300 zł mniej - 126,6 tys. zł - kosztuje z kolei reklama przy programie "Dancing with the stars - Taniec z gwiazdami" (niedziela wieczór).

106,3 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją reklamy przy programie "Twoja Twarz Brzmi Znajomo" (piątek wieczór), a 100 tys. zł - ci chcący pojawić się w bloku reklamowym w sobotnim paśmie kabaretowym "Kabaret na żywo".

Cena spotu przy serialu "Pierwsza miłość" wynosi 97,7 tys. zł, a przy teleturnieju "Milionerzy" - 84,6 tys. zł.

Za reklamę przy programie "Ninja vs Ninja" (wtorek wieczór) trzeba zapłacić 85,1 tys. zł, przy "K2. Jedziemy po bandzie" - 82,3 tys. zł, przy "Nasz nowy dom" (czwartki wieczór) - 78,2 tys. zł i 75,3 tys. zł przy serialu "Przyjaciółki" (czwartek wieczór).

Maksymalna cena spotu przy "Wydarzeniach" wynosi 104,6 tys. zł dla emisji w dni powszednie i 87,1 tys. zł w niedziele, zaś przy serwisie sportowym: 75,4 tys. zł w dni robocze i 97,3 tys. zł w niedzielne wieczory.

Stawki dla reklam przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 71,7 tys. zł i 100,5 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP i TVN Media - podało ceny reklam na wrzesień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję