Rozum i Serce w kampanii planów doMowych TP (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wspierająca promocję planów doMowych TP. Akcję – opartą na wizerunku Rozumu i Serca – przygotowały firmy Publicis i Mediaedge:cia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Telekomunikacji Polskiej reklamuje promocję na plany domowe, którą firma wprowadziła na początku października (więcej na ten temat). Wykorzystywany w akcji przekaz jest oparty na wizerunku Rozumu i Serca, które prowadzą żartobliwy dialog mający zachęcać do częstszych rozmów przez telefon domowy. Przypomnijmy, że bohaterowie ci występują w kampaniach TP od połowy br. (więcej), a obecnie reklamują też obniżkę cen Neostrady (więcej).

Kampania planów doMowych obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, kanały z pakietu At Media), radio (m.in. RMF FM, Radio ZET, Radio Złote Przeboje, Polskie Radio „Jedynka”, Polskie Radio „Trójka”), prasę (dzienniki, tygodniki, miesięczniki) oraz outdoor (nośniki w pojazdach komunikacji miejskiej w dziewięciu głównych miastach). Akcję przygotowały agencja reklamowa Publicis (kreacja) oraz dom mediowy Mediaedge:cia (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"