Rozwój Metropolu

Kolejny krok w rozwoju Metropolu w Polsce

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jutro, 22 czerwca Metropol wprowadza nowy layout gazety. Jest to kolejny krok Metropolu, po ekspansji w dużych aglomeracjach miejskich, w budowaniu silnej pozycji na rynku dzienników w Polsce. Nowy layout, dzięki nowoczesnej formie jest jednocześnie bardziej elegancki i dynamiczny. Strony będą bardziej kolorowe, znajdzie się na nich więcej zdjęć i elementów graficznych (wykresów, infografik, tabelek, cytatów).

Więcej miejsca będzie poświęcone informacjom bezpośrednio użytecznym dla czytelników. Główne teksty będą bardziej rozbudowane, wzbogacone o dodatkowe elementy graficzne. "Nowością będą też wiadomości z górnej półki: na wydzielonej górnej części strony znajdą się najważniejsze, najciekawsze, najzabawniejsze informacje - krótkie w treści i eleganckie w formie" powiedział Aleksander Korab, redaktor naczelny Metropolu.

Polska jest pierwszym krajem Europy Środkowo-Wschodniej, w którym wprowadza się nowy layout. Zmiany będą stopniowo obejmować wszystkie gazety należące do grupy Metro International wydającej dzienniki w 16 krajach na całym świecie. Do tej pory nowy layout mogli zobaczyć czytelnicy w USA, Szwecji i Francji.

"Mimo zmian pozostajemy wierni naszym zasadom dostarczania informacji ze wszystkich stron świata i wszystkich dziedzin życia w sposób obiektywny i dokładny" powiedział Per Mikael Jensen, redaktor naczelny wszystkich edycji dzienników grupy Metro.

Twórcą nowego layoutu jest duński projektant, kunsultant i ilustrator Ole Munk. W latach 70. i 80. tworzył komiks "Felix". Munk zaprojektował lub przeprojektował layouty ponad 20 tytułów w całej Skandynawii. Jest autorem książek dotyczących projektowania.

Dziennik Metropol jest zaprojektowany z myślą o młodych, aktywnych, wykształconych mieszkańcach miast. Dostarcza czytelnikom niezbędnych wiadomości, potrzebnych w chwili czytania gazety. Dziennik zawiera różnorodne, przejrzyste, zwięzłe, obiektywne informacje, również gospodarcze i finansowe. Lokalne, krajowe i międzynarodowe newsy sąsiadują z rozrywką, wywiadami i specjalnymi sekcjami tematycznymi - od zdrowia i fitnessu do edukacji, podróży, motoryzacji i nieruchomości.

Metro (w Polsce Metropol) jest największą gazetą na świecie. Grupa Metro International wydaje dziennik Metro w ponad 100 miastach, w 16 krajach na całym świecie. Metro dociera do 14 milionów czytelników każdego dnia i 30 milionów ludzi tygodniowo. Wydania dziennika Metro docierają do 30% populacji z ponad 100 milionów osób zamieszkujących regiony, gdzie gazeta jest dystrybuowana: w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Azji. Metro International osiąga dochody głównie ze sprzedaży powierzchni reklamowej gazety. Metro International SA jest notowana na giełdzie w Sztokholmie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online