Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia

Do zarządu spółki Runmageddon, organizującej bieg z przeszkodami pod tą samą nazwą, dołączył Milivoj Puškar, nowy chief commercial & brand officer - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. W ramach nowej strategii biznesowej spółka odchodzi od modelu czysto eventowego, by kompleksowo rozwijać brand i jego poszczególne filary. To uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do zmiany kierunku działań i komercjalizacji brandu – mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Jarosław Bieniecki, założyciel Runmageddonu.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Runmageddon postawi na komercjalizację marki. Nowy wiceprezes i strategia
fot. materiały prasowe

Celem holdingu jest nie tylko efektywniejsze zarządzanie obecnymi projektami (biegi, półkolonie i wydarzenia dla dzieci, sieć siłowni czy sklep firmowy), ale także budowa fundamentów pod przyszłe inicjatywy w obszarze sportu, rekreacji, edukacji czy e-commerce.

W ramach nowej strategii biznesowej Runmageddon przechodzi istotne zmiany operacyjne i strukturalne. Spółka odchodzi od modelu czysto eventowego, by kompleksowo rozwijać brand i jego poszczególne filary.

Kompetencje z obszarów komunikacji, brandingu, sprzedaży, SSC, B2C i B2B oraz IT zostają przeniesione do holdingu Runmageddon do firmy Extreme Events, która skoncentruje się stricte na organizacji biegów w całej Polsce. Celem holdingu jest nie tylko efektywniejsze zarządzanie obecnymi projektami (cykl biegów Runmageddon, półkolonie i wydarzenia dla dzieci, sieć siłowni czy sklep firmowy), ale także budowa fundamentów pod przyszłe inicjatywy w obszarze sportu, rekreacji, edukacji czy e-commerce.

Runmageddon ma pomysł na siebie

Jarosław Bieniecki, założyciel Runmageddonu, w komentarzu dla Wirtualnemedia.pl wyjaśnia:

– Decyzja o zmianach wynikała z mojego dołączenia do Corporate Connections, co pozwoliło nawiązać kontakty z wieloma biznesmenami. Dzięki tym rozmowom zrozumiałem, że Runmageddon to nie tylko dobrze zorganizowane eventy, ale przede wszystkim silna marka kojarzona z wyzwaniem, sportem, pokonywaniem własnych słabości i zdrowiem. To uświadomienie sobie wartości brandu skłoniło mnie do zmiany kierunku działań i komercjalizacji brandu.

Szef znanej nie tylko wśród amatorów sportu marki biegów z przeszkodami dodaje:

– Filary naszego brandu można podzielić na dwie kategorie. Z jednej strony to wspomniane wartości marki: wyzwanie, sport, pokonywanie własnych słabości, zdrowie oraz przygoda. Z drugiej strony wyróżniamy też kilka biznesowych filarów wzrostu. Po pierwsze to retail, w którym chcemy wprowadzać na rynek produkty z brandem Runmageddon, takie jak żywność funkcjonalna, suplementy, zdrowe słodycze, kosmetyki. Po drugie - stawiamy mocno na Generację Runmageddonu, pod którą kryje się m.in. organizacja darmowych wydarzeń dla ponad 40 tys. dzieci w 2026 roku. Chcemy też rozwijać brand poprzez komercjalizację, współpracę z influencerami i inne działania marketingowe. 

Przedstawiciele holdingu na koniec tego roku chcą odnotować 10 tys. uczestników więcej na startach w całej Polsce w porównaniu do 2024 roku. Ma się to przełożyć na wzrost sprzedaży na poziomie 20 procent.

– Chcemy budować trwałą przewagę rynkową i wzmacniać siłę brandu. Skupiamy się więc na rozwijaniu długoterminowych partnerstw strategicznych i przyciąganiu sponsorów, którzy chcą inwestować w unikalne doświadczenia łączące sport, rozrywkę i społeczność –  komentuje Michał Iwan, CMO w Runmageddon.

Milivoj Puškar nowym wiceprezesem Runmageddonu

Milivoj Puškar (na zdjęciu poniżej) jako chief commercial & brand officer będzie odpowiadał za strategię komercyjną, komunikację marki oraz rozwój sprzedaży i partnerstw.

grafika

Milivoj Puškar ma ponad 17-letnie doświadczenie w transformacji biznesowej, budowie skutecznych strategii komercyjnych oraz rozwoju efektywnych zespołów sprzedaży. W Tigers (spółce należącej do holdingu 22 Ventures) jako chief revenue officer odpowiadał za marketing, sprzedaż oraz program partnerski.

Wcześniej, jako co-general manager w Zepter International Poland, doprowadził do największego wzrostu sprzedaży firmy od dekady i rozwinął kanał e-commerce. Jest także założycielem firmy Banquete Partner, obsługującej m.in. międzynarodowe sieci hotelowe takie jak Sheraton, Hilton czy Marriott.

Moją ambicją jest wdrożenie strategii, która pozwoli na dynamiczny rozwój każdego z segmentów spółki i skuteczną ekspansję komercyjną – mówi Milivoj Puškar.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów