„Rusz się po zdrowie!” w kobiecej kampanii DrWitt

Należąca do Agros Nova marka DrWitt soków i napojów funkcjonalnych rusza z akcją społeczno-wizerunkową pod hasłem „Rusz się po zdrowie!”. W internecie i na łamach prasy kobiecej będzie zachęcać Polki do zmiany stylu życia.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Rusz się po zdrowie!” w kobiecej kampanii DrWitt

Celem kampanii „Rusz się po zdrowie!” jest zmotywowanie kobiet do zmiany swojego stylu życia na zdrowszy.

W ramach akcji na łamach magazynów kobiecych (m.in. w „Poradniku Domowym”, „Pani Domu”, „Przyjaciółce”, „Viva”, „Party”, „Fleszu”, „Urodzie”, „Vita”) oraz serwisie internetowym ruszsiepozdrowie.polki.pl będzie można śledzić działania dwóch uczestniczek, które podjęły wyzwanie, aby poprzez odpowiednią dietę i ćwiczenia poprawić kondycję i sylwetkę.

Kampania potrwa siedem miesięcy.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+