1 sierpnia 2006 r. rozpoczęła się tegoroczna edycja tego przedsięwzięcia, ogólnopolska kampania pod hasłem "Prowadzę - jestem trzeźwy". Jest to akcja skierowana bezpośrednio do kierowców, którzy zasiadają za kierownicą po spożyciu alkoholu, a także do pasażerów, którzy na to przyzwalają.Celem kampanii "Prowadzę - jestem trzeźwy" jest promowanie odpowiedzialnej postawy wśród kierowców. Przekaz reklamowy ma skłonić jego adresatów do refleksji nad problemem nietrzeźwości wśród kierowców oraz pokazać, że w pewnych sytuacjach nie ma alternatywy, trzeba podjąć "trzeźwą decyzję", zgodną z hasłem kampanii. Prace kreacyjne nad kampanią "Prowadzę - jestem trzeźwy" zostały poprzedzone badaniami ankietowymi (próba: 800 respondentów) wśród kierujących pojazdami pod wpływem alkoholu.
Kampania "Prowadzę - jestem trzeźwy" obejmuje swym zasięgiem cały kraj, a przekaz jest kierowany do adresatów kampanii za pośrednictwem następujących mediów:- telewizja (30-sekundowy spot reklamowy)- outdoor (billboardy, citylighty)- komunikacja miejska (fullbacki)- regionalne rozgłośnie radiowe- telewizje kablowe- prasa- TVA telewizja apteczna- stacje benzynowe- Internet (www.trzezwosc.pl)Czas trwania: 1.08 - 31.08.2006












