Rusza drugi etap kampanii „Fachowcy 45 plus” (wideo)

Rozpoczął się drugi etap kampanii społecznej „Fachowcy 45 plus”. Akcję przygotowały agencja reklamowa Kolman Advertising i dom mediowy MediaOn.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W prowadzonym od początku września drugim etapie kampanii „Fachowcy 45 plus” wykorzystywane są te same kreacje, co w jej pierwszej odsłonie, z wiosny br. (więcej na ten temat). Akcja porównuje osoby powyżej 45. roku życia do polskich gwiazd filmu, muzyki i telewizji. W ten sposób kampania podkreśla, że tacy pracownicy są bardzo cenni dla firm, dlatego warto ich zatrudniać.

 

Akcja – zaplanowana na miesiąc – jest prowadzona w województwie łódzkim, obejmując telewizję, prasę, internet i BTL. Kampanię – na zlecenie Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi – przygotowały agencja reklamowa Kolman Advertising (kreacja) oraz dom mediowy Media On (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji