Rusza globalna kampania Fanty (wideo)

Coca-Cola uruchomiła w poniedziałek pierwszą od pięciu lat globalną kampanię reklamową promującą należącą do firmy markę napojów Fanta.

km
km
Udostępnij artykuł:

Akcja prowadzona jest z wykorzystaniem sloganu 'Grab a taste of Friday', a jej celem jest powstrzymanie spadającej sprzedaży Fanty.

Kampania obejmuje telewizję, nośniki outdoor, promocje na opakowaniach i działania w przestrzeni cyfrowej. Spot telewizyjny przygotowała agencja Ogilvy Paris we współpracy z zespołem marketingowym Fanty.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"