Rusza jesienna kampania reklamowa Świata Seriali

Interia.pl rozpoczyna kolejną odsłonę kampanii reklamowej swojego serwisu swiatseriali.pl. Akcja obejmuje radio, prasę i internet.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania reklamowa serwisu swiatseriali.pl ma na celu zaktywizowanie jego obecnych użytkowników oraz zachęcenie kolejnych internautów do zarejestrowania się na stronie. W ramach akcji w witrynie rusza konkurs, w którym za ciekawą odpowiedź n pytanie o charakterze otwartym można wygrać skuter Zipp. W kolejnych tygodniach serwis będzie promował – w swojej zakładce „Warto zobaczyć” i spotach reklamowych – pięć oryginalnych tematów, z których pierwsze dwa to „Serialowe pojedynki, które nie miały miejsca” oraz „Moda w serialach”.

grafika

Kampania towarzyszy wprowadzeniu na stronie nowej funkcjonalności – systemu powiadomień, dzięki któremu można otrzymywać maile za każdym razem, kiedy w witrynie pojawią się nowe informacje na temat określonych seriali i bohaterów. Akcja reklamowa ogółem obejmuje radio (RMF FM, RMF Maxx i RMF Classic), prasę („TeleTydzień”, „Sukcesy i Porażki”, „Z życia wzięte”, „TeleŚwiat”, „Film”, „TV14”, „Machina”, „Dlaczego” i „Kurier TV”) oraz internet (autopromocja w portalu Interia.pl, reklamy w serwisach Wirtualnemedia.pl, Mediarun.pl, Panoramafirm.pl i w sieci Google). Kreacją kampanii i zakupem mediów na jej potrzeby zajął się zespół Interia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela