Rusza kampania promocyjna Lufthansy w Polsce

15 października tego roku, Lufthansa rusza z kampanią reklamowąpromującą niskie ceny biletów na przeloty do wybranych miast wEuropie.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

To pierwsza ogólnopolska akcja niemieckiego przewoźnika, którepromuje nie tylko markę, ale także zróżnicowaną cenowo ofertęlinii. Promocja nosi hasło "Do zobaczenia" i obejmuje 12.,208połączeń tygodniowo Lufthansy do 17 miast w Niemczech i 93 miast w36 krajach w Europie.

Celem najnowszych działań reklamowych Lufthansy jest realizacjastrategii skupionej na potrzebach klienta. Lufthansa chcą przekonaćpasażerów, że oferta linii skierowana jest do wszystkich segmentówrynku pasażerskiego - zarówno do pasażerów biznesowych jak i tych,którzy podróżują turystycznie.

Reklamy Lufthansy będą publikowane w prasie (dziennikiogólnopolskie oraz magazyny opiniotwórcze i branżowe), pojawią siętakże na nośnikach reklamy zewnętrznej. W centrum Warszawy pojawisię megaboard reklamowy przewoźnika. Równocześnie realizowane będądziałania promocyjne w Internecie. Reklamę "Do zobaczenia" usłyszećtakże będzie można na antenach ogólnopolskich rozgłośni radiowych.Kampania potrwa do 30 listopada 2007.

Za kreację kreatywną reklam Lufthansy odpowiedzialna byłaagencja McCann Erickson, za zakup mediów w Polsce - dom mediowyMindshare.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online