Rusza kampania 'Smak Orientu w Piramidkach Lipton'

Unilever rozpoczął kampanię wprowadzającą cztery orientalne smakiherbaty Lipton. Akcja obejmuje loterię oraz reklamy w prasie,internecie i punktach sprzedaży.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania herbaty Liptonwprowadza jej cztery orientalne smaki w piramidkach: KashmirValley, Bangalore Palace, Indian Chai i Asian Temple. Akcja podhasłem "Smak Orientu w Piramidkach Lipton" wspiera równieżpromującą nowy produkt loterię "Lipton - orientalna podróż".Ponadto w ramach działań uruchomiono serwis internetowy www.nowywymiarprzyjemnosci.plz informacjami na temat herbat smakowych, psychozabawami i gramioraz opcją tworzenia własnych tapet i wygaszaczy.

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (Wysokie Obcasy,Newsweek Polska, Viva, Party, Glamour, Poradnik Domowy, Olivia,Focus, Claudia, Zwierciadło, Podróże, National Geographic, PoradnikHandlowca), internecie (m.in. Wp.pl, Onet.pl, Interia.pl,Gazeta.pl, Polki.pl, Nasza-Klasa.pl, Gadu-Gadu, poczta.o2.pl +pakiety Women) oraz punktach sprzedaży (materiały POS). Kreacjękampanii - zaplanowanej do końca września - przygotowała agencjaIQ Marketing, natomiast planowaniem i zakupemmediów zajął się dom mediowy Media DirectionOMD.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele