Rusza kampania wizerunkowa "Dzień Dobry"

DD Media (wydawca bezpłatnej gazety "Dzień Dobry") rusza z kampanią wizerunkową.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Przygotowana przez dział marketingu akcja obejmie outdoor, radiostacje oraz serwisy największych portali.

- Chcemy, by coraz więcej naszych czytelników pamiętało, że ekscytujące cover story czy wciągający wywiad przeczytali właśnie w "Dzień Dobry". Pragniemy też przypomnieć, że naszą gazetę adresujemy dla bardziej wymagającego odbiorcy - mówi Janusz Kieś, redaktor naczelny Dzień Dobry.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu