Rusza kampania wizerunkowa "Jedynki"

"Jedynka Polskie Radio, słucham" - to nowy liner flagowego Programu Polskiego Radia. Hasło kampanii brzmi: "Twoje źródło... informacji"

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Kampania startuje 21 marca 2005 roku a adresowana jest do grupy docelowej 30+ o dochodach w granicach średniej krajowej (i poniżej), zamieszkującej małe miasta i wsie. Wskazania kreatywne kampanii oparte zostały na dialogu z wykorzystaniem elementów humoru i groteski.

Spot reklamowy został wyprodukowany przez Studio Filmowe Jakimowski.

Kreację kampanii przygotowała firma Martis SA. W spocie reklamowym wystąpi: Krzysztof Kowalewski i Sławomir Szczęśniak.

Celem kampanii jest utrwalenie wizerunku Jedynki Polskiego Radia jako anteny o charakterze informacyjnym oraz odświeżenie wizerunku marki poprzez wprowadzenie nowego logo stacji. Zasięg kampanii ma wymiar ogólnopolski.

Media

-         telewizja:

     Program 1 TVP, Program 2 TVP, kanał cyfrowy "Kino Polska"

-         prasa:

dzienniki: "Gazeta Wyborcza", "Rzeczpospolita", Super Express"

tygodniki: "Polityka", "Przekrój", "Przyjaciółka"

-         autopromocja

Czas trwania kampanii: 21.03.2005 - 3.04.2005

W najnowszej fali badania Radio Track (XII 2004 - II 2005, SMG/KRC) RMF ma 22 proc. udziałów w rynku ogólnopolskim. Drugie jest Radio Zet - 18,9 proc. (19,1 proc.), a kolejne miejsca zajmują: Program I Polskiego Radia - 15,8 proc. i Program III PR - 6,3 proc..

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu