Rusza konkurs na reklamę Red Bulla

Red Bull rozpoczyna konkurs na scenariusz reklamy telewizyjnej.Najlepszy pomysł na kreskówkowy spot tej marki - nawiązujący dopolskiej rzeczywistości - zostanie zrealizowany.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ogłoszonym właśnie konkursie na scenariusz kreskówkowejreklamy telewizyjnej Red Bulla tej marki mogą wziąć udział osobymające ponad 15 lat. Firma oczekuje pomysłów na śmieszne historyjkistawiające na głowie zwyczajne postrzeganie rzeczywistości oraznawiązujące do polskich tradycji, legend i bohaterów. Prace wdowolnej formie - zarówno tekstowej, jak i graficznej - możnaprzesyłać do 13 marca.

Ze zgłoszonych scenariuszy najciekawsze wybierze krajowe jury, anajlepsza praca zostanie wyłoniona następnie przez międzynarodowegremium pod przewodnictwem Johannesa Kastnera, twórcy hasła "RedBull doda Ci skrzyyydeł!". Zwycięzca konkursu będzie mógłuczestniczyć w każdym etapie realizacji swojego projektu: odszkicu, przez animację, casting głosów i udźwiękowienie, aż popremierę kinową.Wyprodukowany w ten sposób spot zostanie wykorzystany w kampaniiRed Bulla, która na pewno obejmie Polskę, a być może również innekraje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa