Rusza nowa kampania reklamowa marki SATURN

Sieć SATURN rusza z nową kampanią reklamową, której motywem przewodnim jest hasło „Saturn radzi: myśl technologicznie”. Kampania pokazuje różnice między logicznym, a technologicznym sposobem myślenia, zachęcając odbiorcę do szukania rozwiązań „technologicznych”. Pojęcie „myślenia technologicznego” nie odnosi się przy tym jedynie do sięgania po najnowsze rozwiązania i kreatywniejszego korzystania z posiadanych urządzeń, ale także do poszukiwania sposobów na zdobycie nowoczesnych technologii, np. poprzez skorzystanie z oferty ratalnej. Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych. Podobny schemat wykorzystany zostanie w radio. Motyw przewodni kampanii pojawi się również w reklamach outdoorowych, prasie i w internecie.   Kampania kierowana jest przede wszystkim do młodych mieszkańców dużych miast, czyli osób najintensywniej korzystających z najnowszych technologii i chętnie kupujących w Saturnie. Kreacja reklamowa jest wynikiem technologicznej pasji, która wyróżnia markę Saturn. Fascynuje nas to, że technologia zmienia świat i nasze życie, daje nowe możliwości. Nasza kampania ma zachęcać do twórczego i pełnego wykorzystywania urządzeń dostępnych w naszych sklepach, a także do korzystania z fachowej rady i wiedzy. Mamy nadzieję, że format oparty na zabawnych i nieco absurdalnych historyjkach zaangażuje młodych (i nie tylko) odbiorców – Daria Perzyna, Manager ds. marketingu sieci SATURN.   Kampania ruszyła w dniu 29 października. Działania pod hasłem „Saturn radzi: myśl technologicznie” prowadzone będą przez rok: •    telewizja: TVN, TVP1,TVP2, Polsat i stacjach tematycznych, •    radio: RMF FM, Radio ZET, TRÓJKA, PR4, RMF MAXXX, Zet Chili, Antyradio, Eska, TOK FM, ROCK RADIO; do tego reklama w radiowęzłach na terenie galerii handlowych, •    internet: YouTube, Gazeta.pl, Spotify, Facebook, Filmweb.pl, Google; serwisy VOD: TVN Player.pl, Onet.pl. Vod.tvp.pl.   Kampanię przygotowała Agencja Ogilvy&Mather, która realizuje również spoty TV i radio. Za ostateczny kształt kampanii w mediach drukowanych odpowiada agencja Redblue z Monachium (wewnętrzna agencja holdingu), za formaty internetowe agencja Golden Submarine. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez Universal McCann (TV) oraz we własnym zakresie przez Dział Planowania Mediów.  

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 230 marketami w 12 krajach, z czego w Polsce zlokalizowanych są 22 oraz pierwszy sklep z technologiami mobilnymi Saturn Connect. Markety SATURN oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ. www.saturn.pl facebook.com/SaturnPolska youtube.com/user/saturnpolskacom   Saturn Więcej informacji z firmy MEDIA SATURN  ( press box )

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online