Mobisky oferuje platformę do planowania kampanii w aplikacjach mobilnych z zaawansowanymi narzędziami pozwalają na bardzo precyzyjne targetowanie reklam, m.in. poprzez kontekst tematyczny. Firma proponuje przede wszystkim realizację kampanii rich mediowych, pozwalających wykorzystywać funkcjonalności ekranów dotykowych.
- Takie reklamy w nieinwazyjny sposób wchodzą one w interakcję z użytkownikiem, dzięki czemu na długo pozostają w jego pamięci, pozostawiając po sobie tylko pozytywne emocja - przekonuje Eliza Szymańska, dyrektor zarządzająca Mobisky. - Odbiorcy reklam rich mediowych przestają być pasywnymi obserwatorami prezentowanych treści, tylko mogą zaangażować się w to, co wyświetla się na ekranach ich urządzeń - opisuje.
Mobisky swoją ofertę kieruje też do twórców aplikacji mobilnych na systemy Android, iOS oraz Windows Phone. Firm zapewnia, że jeśli te aplikacje spełniają jej standardy, może rozpocząć z nimi współpracę reklamową.












