Rusza przetarg na obsługę mediową PKP i PKP Intercity

Spółka Polskie Koleje Państwowe rozpoczęła poszukiwania domu mediowego, który zajmie się planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii wizerunkowo-produktowych marek PKP i PKP Intercity. Wybrana agencja będzie pracować dla przewoźnika przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Polskie Koleje Państwowe obecnie zapraszają zainteresowane agencje do składania ofert - mają na to czas do 17 lipca. Spośród zgłoszeń spółka wybierze maksymalnie pięć firm, z którymi będzie dalej negocjować.

Wybrany dom mediowy zajmie się m.in. przygotowaniem strategii mediowej dla PKP Intercity i PKP, opracowaniem mediaplanów, doradzaniem przy podziale budżetów mediowych oraz negocjowaniem warunków handlowych z właścicielami mediów.

Obecnie planowaniem i zakupem mediów do kampanii PKP zajmuje się dom mediowy Havas Media wybrany w przetargu jesienią ub.r. W ostatnich miesiącach pracował m.in. przy akcji promującej PKP Intercity pod hasłem „Zapowiada się dobra podróż”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"