Pierwszego dnia akcji czytelnicy otrzymają bezpłatnie śpiewnik wigilijny. We wtorek z gazetą będzie można kupić płytę z 12 najpiękniejszymi kolędami (cena 5,99 zł), natomiast w środowym wydaniu gwiazdy zaprezentują świąteczne przepisy. Kolejnego dnia czytelnicy dostaną świąteczną ozdobę choinkową. Do piątkowego wydania dołączony będzie Magazyn TV z rozrywką i świątecznymi programami na cały tydzień, a w sobotnim - krzyżówka z nagrodami.
Akcję „Super Expressu” wspierać będzie kampania reklamowa. Na łamach Super Expressu” oraz tv.se.pl kampania autopromocyjna trwa od 12 grudnia br. W niedzielę wyemitowano telewizyjne spoty reklamowe (TVP1, TVP2 i Polsat), a w poniedziałek spoty w radiu (PR1, Eska, Wawa, Vox, Plus i RDC).
Kampania promocyjna została przygotowana przez Dział Marketingu „Super Expressu”. Media zewnętrzne zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

Jak wynika z danych ZKDP, średnia sprzedaż ogółem dziennika „Super Express” w październiku br. wyniosła 154,2 tys egz., o 0,73 proc. więcej niż rok wcześniej (zobacz dane wszystkich dzienników).











