Rusza wizerunkowa kampania McDonald's (wideo)

W telewizji i kinach startuje wizerunkowa kampania reklamowa sieciMcDonald's. Akcja promuje najważniejsze zalety tych restauracji.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kreacja rozpoczętej właśnie wizerunkowej kampanii reklamowejsieci McDonald's opiera się na żartobliwychscenkach rozgrywających się w restauracjach tej sieci. W 15 i30-sekundowych spotach prezentowane są w ten sposób smak, wygoda iatmosfera tych lokali, w których zasady nabierają mniejszegoznaczenia i chociaż na chwilę można poczuć się dzieckiem. Przekazma charakter emocjonalny, żeby budować bliskie relacje zodbiorcami.

Akcja jest prowadzona w telewizji (TVP1, TVP2, TVN, TV4, 4funTV,Discovery, Ale kino, AXN, BBC, Canal+, Comedy Central, Fox Life,Hallmark, Kino Polska, National Geographic, VH1, TVN24, TVN Meteo,TVN Turbo) oraz w 51 kinach w 28 miastach.Kreację kampanii - zaplanowanej na 6 tygodni - przygotowała agencjareklamowa DDB Warszawa, natomiast zakupem mediówzajął się dom mediowy OMD Macroscope.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"