Ruszyła agencja Impact Relations. Założycielką była menadżerka w PR Calling

Marta Tyszer od sierpnia br. prowadzi własną agencję doradczą Impact Relations. Poprzednio sześć lat związana z PR Calling, ostatnio jako managing partner.

Justyna Dąbrowska-Cydzik
Justyna Dąbrowska-Cydzik
Udostępnij artykuł:
Ruszyła agencja Impact Relations. Założycielką była menadżerka w PR Calling
Marta Tyszer

Impact Relations wspiera liderów, organizacje i marki w kształtowaniu spójnego wizerunku oraz relacji z kluczowymi interesariuszami – od klientów i partnerów po inwestorów i media.

Specjalizuje się w personal brandingu liderów, komunikacji korporacyjnej i marketingowej, thought leadership oraz doradztwie w procesach transformacji biznesowych.

Założycielka agencji Marta Tyszer zaczynała w sektorze usług profesjonalnych (w globalnych strukturach EY i KPMG). Następnie przez kilka lat była partnerką zarządzającą w warszawskiej agencji PR Calling. To okres, w którym prowadziła lub nadzorowała multidyscyplinarne projekty dla różnych branż (głównie tech i finanse) i jednocześnie mierzyła się z wyzwaniami zarządzania firmą oraz rozwoju biznesu. Te doświadczenia skierowały ją w stronę obszarów, które dziś uważa za kluczowe – personal brandingu i thought leadership – i które rozwija w Impact Relations.

Jest także absolwentką prawa i filologii polskiej. Na co dzień rozwija również podcast "Impact PR".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa