Ruszyła kampania Bydgoszcz Hit Festiwalu

Wystartowała kampania reklamowa Bydgoszcz Hit Festiwalu. Akcja – przygotowana i prowadzona przez organizujące tę imprezę TVP2 i Radio Eska – obejmuje telewizję, radio, prasę, internet i outdoor.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamująca Bydgoszcz Hit Festiwalu informuje, jakie gwiazdy w nim wystąpią i gdzie można kupić bilety. Przypomnijmy, że impreza – organizowana przez TVP2 i Radio Eska – odbędzie się 28 i 29 sierpnia (więcej na ten temat).

grafika

Kampanię Bydgoszcz Hit Festiwalu rozpoczęła autopromocja w TVP2 i Radiu Eska, a od 12 sierpnia działania obejmują prasę („Super Express"), internet (gadu-gadu.pl, se.pl, serwisy wybranych tytułów prasowych Wydawnictwa Murator) oraz – w zakresie lokalnym – outdoor (m.in. ekspozycje w autobusach i tramwajach MZK, w tym monitory LCD, telebim na bydgoskim placu Teatralnym, klasyczne nośniki outdoorowe, powierzchnie na przystankach tramwajowych). Kreacją kampanii i planowaniem mediów na jej potrzeby zajęły się TVP2 i Radio Eska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"