Ruszyła kampania "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy"

Z początkiem kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa "GościaNiedzielnego" (Wydawnictwo Kurii Metropolitalnej). Główne hasłoakcji brzmi - "Gość Niedzielny. Co tydzień nowy".

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Celem kampanii jest - jak informuje wydawca - poinformowanie onowoczesnym obliczu pisma, na składa się m.in. cykl rozmów zwybitnymi postaciami Kościoła, polityki czy nauki. Twarzą akcjijest redaktor "Gościa Niedzielnego" Jacek Dziedzina,przeprowadzający na łamach tygodnika te wywiady.

Kampania jest realizowana w radiu (Trójka, rozgłośnieregionalne), internecie (Wirtualna Polska, największe portalekatolickie) oraz z wykorzystaniem outdooru w Warszawie iKatowicach. Potrwa do końca kwietnia.

Kreację przygotowała Grupa eM Media, a media zakupił działpromocji "Gościa Niedzielnego".

Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w 2008 roku wyniosła 130 500egz. (dane ZKDP).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"