Startująca właśnie kampania reklamowa uruchomionego niedawno wPolsce sklepu internetowego Nokia Music Storepodkreśla, że można w nim odpłatnie pobrać ponad 4,5 mln piosenek.Różne wersje layoutów wykorzystywanych w akcji informują, że muzykadostępna w tym serwisie "podkręciła niejeden głośnik", "rozgrzałaniejeden parkiet" oraz "rozbujała niejeden tłum". Przekaz jestskierowany do osób interesujących się muzyką i chcących mieć doniej nieograniczony dostęp.
Akcja rozpoczęła się w prasie (tytuły muzyczne, młodzieżowe ilifestyle'owe, np. Playboy, Joy, Machina, Teraz Rock), radiu orazinternecie (serwisy muzyczne, ogólnoinformacyjne i społecznościowe,np. Megatotal, Open.fm, Myspace.pl, Onet.pl).Globalna kreacja kampanii - zaplanowanej w Polsce do końca lipca -została zaadaptowana na nasz rynek przez agencję reklamowąJWT Warszawa, banery internetowe przygotowałaagencja interaktywna Wunderman, a zakupem mediówzajął się dom mediowy MediaCom Warszawa.












