Ruszyła kampania usług Private Banking&Wealth Management

Ruszyła kampania reklamowa BRE Banku skierowana do najbardziejzamożnych Polaków. Kampania ma charakter wizerunkowy.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Najważniejszym celem kampanii jest wzrost świadomości markiPrivate Banking & Wealth Management wśród potencjalnychodbiorców, czyli najbardziej zamożnych ludzi oraz poinformowanierynku o modelu biznesowym Private Banking & Wealth Management.Przekaz kampanii, w warstwie wizualnej oparty jest o emocjezwiązane z luksusem i zamożnością.

Główne hasło kampanii brzmi: "Pomnażamy Twój majątek. To, co znim zrobisz zależy wyłącznie od Ciebie." Kreacje reklamowe pokazująelitarne dyscypliny sportowe, uprawiane w zaskakujących iniecodziennych miejscach, które wydawałoby się, że zupełnie się dotego nie pasują.

Do celów reklamowych przygotowano dwie kreacje. Pierwszapokazuje egzotyczną wyspę - w domyśle prywatną, z zielonym kortem idwojgiem ludzi grających w tenisa. Druga przedstawia drużynę polo,która gra na boisku przygotowanym na zabytkowym moście.

Głównym medium kampanii jest prasa, dopasowana dolifestyle'owego charakteru kreacji. Reklamy BRE Banku ukażą sięzarówno w opiniotwórczych tygodnikach, czyli w Polityce, Forum,Wprost, Newsweeku, Piątej Alei (luksusowym dodatku doRzeczpospolitej), magazynach biznesowych, w takich tytułach jak:Manager Magazin, Harvard Business Review, Forbes oraz pismach dlakobiet: Twoim Stylu, Pani, Essence, Fashion Magazine. Dodatkowobędziemy wykorzystywać luksusowe magazyny specjalistyczne,poświecone tematyce: motoryzacyjnej: Mercedes Magazin, AudiMagazyn, podróżniczej: National Geographic, National GeographicTraveller, Voyage, sportowej - Golf&Life oraz wnętrzarskiej,Rezydencje, Willa.

Wzmocnieniu wizerunkowej kampanii prasowej służy reklama wInternecie, która dodatkowo zachęca użytkowników do odwiedzeniastrony www.brebank.pl/pb.

Kreacje przygotowane do kampanii internetowej są spójne zreklamami prasowymi. Autorzy wykorzystali motyw wyspy z kortemtenisowym.

Kampania będzie emitowana na witrynach oferujących treści,produkty i usługi dla ludzi o ponadprzeciętnych dochodach, takichjak:. forbes.pl, pb.pl, manager.money.pl, artbiznes.pl, golf24.pl,spahotele.pl.

W Internetowym mediaplanie dominują formy stałej obecności nawitrynach głównie dużoformatowe nośniki typu box reklamowy itoplayer, stosunkowo niewielki procent stanowią emisje odsłonowe(tylko w formie toplayer z billboardem). Dodatkowo, na stronach ostosunkowo dużym zasięgu, takich jak: pb.pl, manager.money.pl,binzespolska.pl zostaną wyemitowane artykuły sponsorowane.

Kreacje przygotowała agencja reklamowa JWT, natomiast mediazaplanował dom mediowy Vizeum. Kampania zakończy się 13grudnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów