Ruszyła kampania wizerunkowa HSBC Bank Polska

HSBC oficjalnie rozpoczął działalność w sektorze bankowościkorporacyjnej na polskim rynku. Towarzyszy temu kampania reklamowaw prasie i Internecie.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Kampania jest skierowana do polskich i międzynarodowych firm orocznych obrotach powyżej 2 milionów euro, które handlują zzagranicą lub prowadzą tam interesy. Reklamy ukażą się w prasiegospodarczej i na portalach internetowych, m.in. w Rzeczpospolitej,Pulsie Biznesu, Gazecie Prawnej czy miesięczniku Forbes, a także nastronach biznesowych Onet.pl, Interia i Gazeta.pl. Dodatkowozaplanowano również akcje bezpośrednie w hotelach, w największychmiastach Polski.

Mottem kampanii jest hasło "Lokalna wiedza, międzynarodowemożliwości. Bank HSBC teraz także w Polsce".

W reklamie uwagę odbiorcy przykuwa okrągły, biały glob pokrytynazwami państw i miejscowości, które tworzą kontury kontynentów. Wreklamie wykorzystano tylko trzy kolory: biały, czerwony i czarny,czyli wszystkie kolory logotypu HSBC. Dzięki temu przekaz jestjasny i spójny zarówno w warstwie wizualnej, jak i słownej.

Mamy prosty komunikat dla polskich przedsiębiorców: Światowestandardy banku HSBC są już w Polsce. Celem kampanii jest budowawizerunku HSBC jako banku o międzynarodowym zasięgu i lokalnejwiedzy oraz przedstawienie HSBC jako eksperta w bankowości dlaprzedsiębiorstw. - powiedziała Urszula Trzcińska, menedżer projektuw HSBC Bank Polska.

Kampania potrwa do 23 grudnia 2007 r. Kreację kampaniiprzygotowała agencja JWT, a planowaniem i zakupem mediów zajął siędom mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online