Ruszyła kampania wizerunkowa Netii

Celem nowej kampanii, przygotowanej i zrealizowanej przez Scholz & Friends Warszawa, jest utrwalenie wizerunku Netii jako preferowanego przez klientów biznesowych dostawcy innowacyjnych rozwiązań telekomunikacyjnych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Kampania opiera się na motywie lustra, w którym odbija się lepsza, bardziej nowoczesna rzeczywistość. Jest to odzwierciedleniem długookresowego pozycjonowania Netii, jako firmy stanowiącej lepszą perspektywę dla biznesu.

Media zostały zaplanowane i kupione przez dom mediowy Mediaedge:cia.

W kampanii zostały użyte media o zasięgu ogólnopolskim: telewizja (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne), prasa (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, miesięczniki dla biznesu), outdoor w głównych miastach Polski oraz internet (portale horyzontalne i wortale dla klientów biznesowych).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"