Ruszyła kolejna edycja sprzedaży kartek świątecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce razem z wydawnictwem Ilustris jak co roku przygotowało kolekcję wyjątkowych kartek świątecznych. W tym roku dominuje wesoła kolorystyka i nowoczesne projekty.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja skierowana jest do firm zaangażowanych społecznie, które chcą obdarować pocztówkami swoich przyjaciół, partnerów biznesowych i klientów wspierając najbardziej potrzebujące dzieci.

Dostępne sa również kartki wykonane przez podopiecznych ze Stowarzyszenia oraz takie w wersji animowanej i statyczne kartki elektroniczne. Każda zakupiona pocztówka świąteczna pomoże opuszczonym i osieroconym dzieciom, które w SOS Wioskach Dziecięcych odnajdują dom pełen miłości.

W tym roku akcję wspiera również Katarzyna Pakosińska.

Zachęcam do zakupu kartek świątecznym, dzięki nim w Święta uśmiechną się wszystkie dzieci - powiedziała artystka.

Spot radiowy z jej udziałem, można usłyszeć tutaj.

Dochód ze sprzedaży kartek świątecznych zostanie przeznaczony na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce, dając im szansę na szczęśliwe dzieciństwo i lepszą przyszłość.

Partnerami akcji są: BRIEF, Radio PIN, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej (SAR), Termedia, eGospodarka.pl, Business Centre Club oraz Wydawnictwo Elamed.

Wszystkie informacje związane z zamówieniem dla firm charytatywnych kartek świątecznych znajdują się na stronie www.sosdladzieci.pl.

***

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizujemy swoją misję w Polsce już od prawie 29 lat.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska