Ruszyła nowa edycja kampanii „5 porcji warzyw, owoców lub soku”

Krajowa Unia Producentów Soków rozpoczęła szóstą odsłonę kampanii edukacyjnej „5 porcji warzyw, owoców lub soku”. W tym roku hasło wzbogacono o stwierdzenie: „Owoc, warzywa lub sok”. Za realizację akcji odpowiadają agencje Michael Bridge Communication i Rebel Media.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest promowanie i budowanie prawidłowych postaw żywieniowych wśród Polaków. Jak podkreśla KUPS, kampania ma szczególne znaczenie w obliczu ciągle zbyt niskiego spożycia owoców i warzyw w naszym kraju. Program bazuje na zaleceniach Światowej Organizacji Zdrowia (WHO) oraz jest zgodny z zaleceniami Rady ds. Diety, Aktywności Fizycznej i Zdrowia przy Ministrze Zdrowia.

W szóstej edycji kampanii hasło „5 porcji zdrowia” zostało wzbogacone o slogan „Owoc, warzywo lub sok”, co ma zwrócić uwagę  na fakt, że niezbędnym elementem dbałości o zdrowie jest spożywanie owoców i warzyw, a szklanka soku może być 1 z 5 zalecanych codziennie owocowo-warzywnych porcji. Podkreślona zostanie także rola opakowań soków - ich funkcjonalność, bezpieczeństwo i kwestie związane z ekologią.

W ramach kampanii realizowane będą szeroko zakrojone działania komunikacyjne w prasie, internecie i radiu oraz działania edukacyjne z udziałem ekspertów z zakresu zdrowia i prawidłowego odżywiania. Po raz kolejny w akcji wezmą udział coraz chętniej angażujący się w nią blogerzy.

Kampania „5 porcji warzyw, owoców lub soku” finansowana jest ze środków Funduszu Promocji Owoców i Warzyw oraz Sponsorów - członków KUPS. Za realizację działań komunikacyjnych odpowiada agencja Michael Bridge Communication, za kampanię mediową - Rebel Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"