Za rozwój nowego produktu – Oranżady strzelającej o smaku gumy balonowej – odpowiada Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager w Colian. Nowość Helleny ma zaskakiwać “intensywnym smakiem, nietuzinkową formą i wybuchową energią”. Kampanię promocyjną przygotowała agencja SKIVAK, odpowiadając za key visual, treści, działania digitalowe i zakup mediów.
Nową wersję gry „Popisowe Obby Oranżady Hellena” stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty graficzne i rebranding opakowań opracował Marek Wojcieszyński z Creative Ideas, a za obsługę PR odpowiada Kolterman Media Communications.
Działania promocyjne obejmują platformę Roblox. Świat Oranżady Hellena został wzbogacony o nowe poziomy, kreatywne zadania, konkursy oraz oficjalny sklep z markowymi gadżetami. Na uczestników czekają także ekscytujące atrakcje w ramach letniego Popi Summer Camp, gdzie będzie można rywalizować z popularnymi influencerami ze świata gamingu. Wszystkie wydarzenia będą transmitowane na żywo na YouTube – czytamy w komunikacie prasowym.

TikTok z POPisową nakładką i codzienne wyzwania w social mediach
Kampania obejmuje również działania w mediach społecznościowych. Na TikToku pojawi się specjalna nakładka, dzięki której użytkownicy będą mogli sterować Popim – bohaterem marki – za pomocą głosu, imitując wybuchowe dźwięki. W codziennej komunikacji pojawią się konkursy, eksperymenty, zabawy i inspiracje, które mają angażować społeczność i sprawić, że Oranżada Hellena Musssująca stanie się nieodłącznym elementem letnich przygód.
Zdaniem twórców kampanii, połączenie wirtualnej rozrywki, zaangażowania influencerów, codziennej aktywności w social mediach oraz nowego produktu sprawi, że marka stworzy nowoczesny, przyjazny dzieciom wizerunek, zachęcając do dzielenia się pozytywnymi emocjami – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.











