Ruszyła nowa kampania Oranżady Hellena Musssująca!

„POPisowe Obby Oranżady Hellena” to hasło letniej kampanii marki znanego napoju osadzonej w świecie Roblox. Tegoroczna akcja, która ruszyła 2 czerwca, to połączenie zabawy, wyzwań oraz premiery nowego produktu – Oranżady strzelającej o smaku gumy balonowej. Twórcy kampanii chcą dotrzeć do młodej grupy odbiorców poprzez immersyjny świat marki i pokazanie Oranżady Hellena jako nieodłącznego elementu nowoczesnego stylu życia.

Kamila Meller
Kamila Meller
Udostępnij artykuł:
Ruszyła nowa kampania Oranżady Hellena Musssująca!
mat.prasowe

Za rozwój nowego produktu – Oranżady strzelającej o smaku gumy balonowej – odpowiada Aleksandra Prusiewicz, Junior Brand Manager w Colian. Nowość Helleny ma zaskakiwać “intensywnym smakiem, nietuzinkową formą i wybuchową energią”. Kampanię promocyjną przygotowała agencja SKIVAK, odpowiadając za key visual, treści, działania digitalowe i zakup mediów. 

Nową wersję gry „Popisowe Obby Oranżady Hellena” stworzył zespół Game Changer (Group One). Projekty graficzne i rebranding opakowań opracował Marek Wojcieszyński z Creative Ideas, a za obsługę PR odpowiada Kolterman Media Communications.

Działania promocyjne obejmują platformę Roblox. Świat Oranżady Hellena został wzbogacony o nowe poziomy, kreatywne zadania, konkursy oraz oficjalny sklep z markowymi gadżetami. Na uczestników czekają także ekscytujące atrakcje w ramach letniego Popi Summer Camp, gdzie będzie można rywalizować z popularnymi influencerami ze świata gamingu. Wszystkie wydarzenia będą transmitowane na żywo na YouTube – czytamy w komunikacie prasowym.

TikTok z POPisową nakładką i codzienne wyzwania w social mediach

Kampania obejmuje również działania w mediach społecznościowych. Na TikToku pojawi się specjalna nakładka, dzięki której użytkownicy będą mogli sterować Popim – bohaterem marki – za pomocą głosu, imitując wybuchowe dźwięki. W codziennej komunikacji pojawią się konkursy, eksperymenty, zabawy i inspiracje, które mają angażować społeczność i sprawić, że Oranżada Hellena Musssująca stanie się nieodłącznym elementem letnich przygód.

Zdaniem twórców kampanii, połączenie wirtualnej rozrywki, zaangażowania influencerów, codziennej aktywności w social mediach oraz nowego produktu sprawi, że marka stworzy nowoczesny, przyjazny dzieciom wizerunek, zachęcając do dzielenia się pozytywnymi emocjami – podkreśla Joanna Kąkol, Rzecznik Prasowy Colian.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą