Ruszyła nowa sieć radiowa "Antyradio"

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami 1 czerwca warszawskie Radio 94 i katowickie radio Flash przeistoczyły się w jednolitą sieć radiową o wspólnej nazwie Antyradio

Wirtualnemedia.pl
Wirtualnemedia.pl
Udostępnij artykuł:

Start nowej marki wzmacnia kampania pod hasłem "Naga prawda (nie zawsze jest piękna)" w wybranych tytułach prasowych (m.in. Playboy, Cosmopolitan, Przekrój, Viva!, Activist Exclusive, Fakt) i na nośnikach zewnętrznych w Warszawie i rejonie katowickim.   

Po raz kolejny kampanię firmują twarze Michała Figurskiego i Kuby Wojewódzkiego, którzy tym razem oprócz twarzy postanowili pokazać więcej i wystąpili znacznie roznegliżowani.

Antyradio, które należy do grupy Ad.point.  dostępne jest w Warszawie (94 FM), na Śląsku (106,4 FM), w Zagłębiu (89,8) oraz na Podbeskidziu (105,0 FM).

 Projekty kampanii przygotowała i zrealizowała agencja Grey.

Wirtualnemedia.pl
Autor artykułu:
Wirtualnemedia.pl
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"