Ruszyła przygodowa kampania Gerber

W telewizji, internecie i prasie rozpoczęła się kampania reklamowaproduktów Gerber. Akcja nawiązuje do konwencji filmów przygodowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie kampania Gerber reklamuje wszystkie produktydla dzieci z portfolio tej marki, w tym wprowadzoną w tym rokuekologiczną linię Gerber Bio. Spoty i layouty wykorzystywane w tejakcji są utrzymane w stylistyce zwiastunów i plakatów filmówprzygodowych, z tym że w głównych rolach występują dzieci. Przekazma podkreślać, że produkty Gerber dają im energię potrzebną doodkrywania świata. Jednocześnie rusza zmieniony serwis internetowymarki, który przygotowała agencja Netizens.

Akcja reklamowa od 17 września jest prowadzona w telewizji (TVN,TVP, Polsat, stacje z pakietu At Media), internecie (m.in.Rodzice.pl, eDziecko, Babyonline.pl, Babyboom.pl, Dlarodzinki.pl,Dobramama.pl, serwisy z pakietów IDM dziecko i ARBO dziecko) orazprasie (czasopisma parentingowe i kobiece, m.in. Świat Kobiety,Tina, Olivia, Przyjaciółka). Kreację kampanii przygotowała agencjaLegend Group.Media, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dommediowy Mediaedge:cia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu