TVP1 wyprzedziła Polsat, TVN24, TVP Info i TVP Sport czołowymi kanałami tematycznymi (top 150)

We wrześniu br. liderem oglądalności w rynku telewizyjnym był Polsat. Wśród stacji tematycznych najwyższy udział zanotowało TVN24. Ranking top 150 kanałów w raporcie Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych stacji telewizyjnych we wrześniu 2019 roku zajęła TVP1, która wyprzedziła Polsat. Średni dobowy udział tego kanału względem września 2018 roku zwiększył się o 6,87 proc. i wyniósł 9,79 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmniejszył się o 3,50 proc. do 9,69 proc.

Podium uzupełnia TVN. Udział tej stacji w zeszłym miesiącu wyniósł 8,93 proc., po spadku względem września ub.r. o 7,84 proc. Kolejną lokatę zajęła TVP2 (stacja ta miała 8,56 proc. udziału; w dół o 3,43 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dvb-t-ogladalnosc-wrzesien-2019-tvp1-liderem-wp-do-gory,7170822636897921a ##

Na piątym miejscu zestawienia uplasował się kanał TVN24. Jego udział wyniósł 4,42 proc., po wzroście o 5,01 proc. Jednocześnie jest to najwyżej sklasyfikowany kanał informacyjny w rankingu.

Na 14. lokacie znalazła się stacja TVP Sport - lider oglądalności kanałów sportowych. Jego udział uplasował się na poziomie 1,48 proc. (spadek o 1,73 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych były TVP Seriale (do góry o 2,10 proc. do 1,46 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 3,82 proc. do 1,24 proc.), dokumentalnych - Fokus TV (+ 2,23 proc. do 0,83 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 0,79 proc. do 0,63 proc.), a lifestylowych - TVN Style (- 5,25 proc. do 0,56 proc.).

grafika

Udział będącego liderem TVN wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 wyniósł 11,93 proc., po spadku o 5,80 proc. Drugą lokatę zajął Polsat. Jego wynik we wrześniu br. zmniejszył się o 5,91 proc. do 10,87 proc. Podium uzupełnia Dwójka (+ 3,15 proc. do 7,41 proc.), a czwarta była Jedynka (+ 12,44 proc. do 6,79 proc.).

Liderem oglądalności wśród stacji informacyjnych również i tutaj był kanał TVN24 (w dół o 6,96 proc. do 2,18 proc.).

Pierwsze miejsce wśród kanałów filmowo-serialowych zajęły TVP Seriale (- 12,89 proc. do 1,53 proc.), dziecięcych - TVP ABC (- 1,02 proc. do 1,36 proc.), sportowych - TVP Sport (- 14,71 proc. do 1,24 proc.), muzycznych - Polo TV (+ 15,09 proc. do 1 proc.), dokumentalnych - TVN Turbo (- 19,03 proc. do 0,95 proc.), a lifestylowych - TVN Style (+ 9,33 proc. do 0,91 proc.).

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem