„Ryś wraca do puszczy” w kampanii WWF (wideo)

W telewizji, prasie i internecie rusza kampania WWF „Ryś wraca do puszczy”. Akcję przygotowały firmy Rosenbot, Arteplaza i dom mediowy PanMedia Western.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania WWF zachęca do wparcia akcji, w ramach której możliwe będzie dalsze zwiększanie w naszym kraju populacji ginących rysi. Przekaz pod hasłem „Ryś wraca do puszczy” prezentuje problem tych zagrożonych zwierząt, podkreślając, że dzięki działaniom WWF udało się już zwiększyć liczebność rysi w Puszczy Piskiej na Mazurach.

Akcja reklamowa od 26 października obejmuje telewizję (TVN, TVP, TV4, stacje niszowe z grupy TVN i kanały z pakietu At Media: AXN, Puls, 13TH Street Universal, Foxlife, AXN Sci-fi, Kino Polska, Ale Kino, Zone Club, National Geographic, BBC Entertaiment - emisja komercyjna, Nat Geo, National Geographic Channel oraz Travel Channel - emisja pro bono), prasę („Newsweek”, „Polityka”) oraz internet. Kreację kampanii – zaplanowanej na 5 tygodni – przygotowały agencje Rosenbot (telewizja) i Arteplaza (prasa), a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PanMedia Western.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"