W promocji „Kolekcjoner korzyści” podkreślane są darmowe usługi proponowane przez Kasę Stefczyka. W przypadku konta IKS Classic są to samo prowadzenie rachunku (przy zadeklarowaniu przelewania na nie pensji i wpływów w miesiącu kalendarzowym wynoszących minimum 1,5 tys. zł), przelewy internetowe oraz do 1000 przelewów zleconych w placówkach Kas do końca br. W przypadku Pożyczki Kolekcjonerskiej chodzi o brak oprocentowania, kosztów prowizji i ubezpieczeń przy jednokrotnym pożyczaniu tysiąca złotych. Wszystkie warunki będą obowiązywać dla osób, które założą konto lub wezmą pożyczkę do końca sierpnia br.
Reklamujący promocję Ryszard Rembiszewski w spotach i na plakatach pokazuje różne figurki w kształcie zera symbolizujące poszczególne korzyści w ramach oferty Kasy Stefczyka.
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji, radiu, internecie oraz placówkach Kasy, zaplanowano też eventy.

Za koncepcję kreatywną kampanii, produkcję reklam graficznych oraz planowanie i zakup mediów odpowiada agencja Apella. Spoty wyprodukowała firma Ursa, a ich postprodukcją zajęło się studio Lightcraft.











