Rząd największym brytyjskim reklamodawcą

Powiązana z brytyjskim rządem organizacja Central Office ofInformation (COI) stała się największym reklamodawcą w WielkiejBrytanii.

km
km
Udostępnij artykuł:

W swoim roku fiskalnym 2008/09 wydała ona na reklamę 211milionów funtów. Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen, w tymsamym czasie firma Procter & Gamble przeznaczyła na reklamę176,2 miliona funtów.

COI, które wykonuje zlecenia departamentów brytyjskiego rządu iinnych ośrodków sektora publicznego, ujawniło także, że wydało 540milionów funtów na marketing i komunikację. To o 43 procent więcejniż we wcześniejszych dwunastu miesiącach. O 84 procent (do 40 mlnfuntów) wzrosły również nakłady organizacji na marketingcyfrowy.

źródło: Brand Republic

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online