Agnieszka Stefańska-Kraszewska do CPK przeszła z Narodowego Centrum Bezpieczeństwa Cyberprzestrzeni, w którym przez ponad 3 lata zajmowała się komunikacją.
W latach 2015-2021 była koordynatorką zespołu w Ministerstwie Infrastruktury i Budownictwa. Wcześniej, przez blisko 2 lata była rzeczniczką prasową w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad.
W latach 2003-2013 była dziennikarką “Rzeczpospolitej”.
Ostatnio rzecznikiem prasowym CPK był Konrad Majszyk, który równocześnie pełnił funkcję dyrektora komunikacji i PR. Nie udało nam się ustalić, czy pozostaje w strukturach spółki.
Przypomnijmy, że trwa przetarg dotyczący audytu działań marketingowych i PR CPK - termin składania ofert mija w ostatnim tygodniu kwietnia.
Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego, podczas czwartkowej debaty w Sejmie ujawnił wybrane dane dotyczące wydatków na promocję inwestycji w roku 2023. Na kampanie promocyjne w telewizji, prasie i outdoorze wydano szacunkowo co najmniej 11,2 mln - podał polityk.

Czytaj więcej na:
https://www.wirtualnemedia.pl/centralny-port-komunikacyjny-cpk-wydatki-promocja-koniec-debata,7169437545642113a
Na początku lutego Maciej Lasek, pełnomocnik rządu ds. Centralnego Portu Komunikacyjnego ujawnił, że na kampanie promocyjne w telewizji, prasie i outdoorze wydano szacunkowo co najmniej 11,2 mln.











