Rzecznik Play znów chce wysłać kserokopiarkę konkurencji. Jabczyński: to nudne

Rzecznicy sieci komórkowych Play i Orange po raz kolejny wymieniają się uszczypliwościami na swoich blogach. Wojciech Jabczyński twierdzi, że oferta "no limit" w Orange będzie rynkowym hitem. Według Marcina Gruszki to kopia oferty Play.

km
km
Udostępnij artykuł:

Orange jako ostatni operator wprowadził ofertę abonamentową obejmującą nielimitowane połączenia i wiadomości do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych (więcej na ten temat). Sieć zaproponowała dwie taryfy - pierwszą podobną do wcześniej wprowadzonych przez konkurentów, która w podstawowej wersji kosztuje 79,99 zł miesięcznie, oraz drugą za 39,99 zł na miesiąc, gdzie znalazły się nielimitowane rozmowy i wiadomości w Orange oraz 350 minut do pozostałych sieci, ale bez SMS-ów.

Ta druga taryfa wywołała krytyczne opinie internautów, do których Wojciech Jabczyński, rzecznik Grupy TP, odniósł się następująco: "Rozumiem, że nie jesteście do końca zadowoleni z braku SMS-ów no limit w tańszym abonamencie, ale moim zdaniem i tak oferta daje radę. Opłat aktywacyjnych, o których piszecie realnie nie ma, bo obowiązują promocje. Sądze, że ta propozycja ma wielkie szanse by zostać rynkowym hitem."

Tymczasem według Marcina Gruszki, rzecznika Play, oferta Orange z tańszym abonamentem to kopia dostępnej w reprezentowanej przez niego sieci oferty Stan Darmowy 39 bez telefonu.

"Ja wiem, że to nudne i naprawdę nie jestem złośliwy, ale jak wprowadziłem tradycje to muszę ponosić konsewkencje. Panie Michale, jakieś preferencje co do modelu?" - napisał Gruszka na swoim blogu w poście pt. "Będzie drukareczka dla Michała P.?" (SMS-a tej treści miał otrzymać od jednego z dziennikarzy), kierując te słowa do Michała Paschalisa-Jakubowicza, szefa marketingu Orange.

"Marcinie story o kopiarkach staje się zwyczajnie nudne (choć przyznaję było śmieszne za pierwszym razem), a popadanie przy tym w dziwną megalomanię połączoną z rozrzutnością jest dziś mało frapujące dla czytelników. Raczej zajmuje ich fakt, że dzięki Orange mają jeszcze większy wybór ofert. Kopiarek u nas dostatek, dlatego proponuję te pieniądze przeznaczyć na fajnego smartfona, który bardziej ucieszy jakiegoś klienta Play. Wydawajcie kasę z głową :)" - odpowiedział Jabczyński.

Przypomnijmy, że Gruszka wysłał już kserokopiarkę szefowi marketingu T-Mobile, któremu groził nawet procesem sądowym za wypowiedź, że Play przygotował ofertę podobną do T-Mobile frii (więcej na ten temat). Z kolei gdy swoją taryfę "Bez Limitu" zaprezentował Plus, Gruszka stwierdził, że musi "kupić kolejną kserokopiarkę” (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele