Rzecznik Praw Dziecka patronuje kamapnii Hasbro

Ruszyła kampania producenta gier Hasbro, promująca planszówki jako kreatywną formę rozwoju, integracji i zabawy. Akcji patronuje Rzecznik Praw Dziecka.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Akcja "Odlotowy Playroom!" skierowana jest głównie do placówek oświatowych. Mogą wygrać metamorfozę swojej świetlicy w nowoczesny Playroom - pokój gier planszowych dla dzieci. Każda zgłoszona placówka otrzymuje też zestaw scenariuszy ułatwiających wychowawcom prowadzenie zajęć świetlicowych dla dzieci.

Nagrody otrzyma te świetlica, która zdobędzie najwięcej głosów w internetowym konkursie. Kolejne 50 palcówek zdobywa zestwy gier planszowych i naklejek do dekoracji świetlicowych ścian. Dodatkowe głosy dla wskazanej świetlicy można zdobywać, kupując planszówki Hasbro w sieci sklepów Smyk.

Akcji towarzyszy kampania w punktach sprzedaży sieci Smyk, w internecie, na kanałach YouTube influencerów oraz na kanałach telewizyjnych  dla dzieci.

„Odlotowy Playroom” to pierwsza akcja marki Hasbro zrealizowana na nowej platformie komunikacji „Się gra się ma”. Za nową platformę oraz strategię, kreację i organizację akcji odpowiada agencja ADdvalue. Zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu