„Rzeczpospolita” i „Parkiet” świętują rocznicę odzyskania niepodległości Polski kampanią „100 lat polskiej gospodarki”

Redakcje dzienników „Parkiet” i „Rzeczpospolita” (Gremi Media) z okazji 100. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości rozpoczynają kampanię podsumowującą i promującą osiągnięcia gospodarcze naszego kraju. W planie akcji są specjalny kongres, publikacje, debaty, programy wideo i raporty.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Rzeczpospolita” i „Parkiet” świętują rocznicę odzyskania niepodległości Polski kampanią „100 lat polskiej gospodarki”
Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsat

Kampania „100 lat polskiej gospodarki” koncentruje się na przypominaniu osiągnięć polskich ekonomistów, przedsiębiorców i wynalazców oraz najważniejszych dla polskiej gospodarki branż, sektorów i firm w ciągu ostatniego 100-lecia.

- Rok 2018, który właśnie zainaugurowaliśmy, to rok obchodów stulecia odrodzonego państwa polskiego. Pragniemy, by przygotowana przez redakcje „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” kampania „100 lat polskiej gospodarki” była naszym wkładem w te obchody. Chcemy, by przez nasze łamy przetoczyła się dyskusja o polskim dorobku, o bohaterach czasów przełomu, o status quo narodowej gospodarki i o najbardziej perspektywicznych branżach - komemntuje Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”.

Na potrzeby projektu w piątek, 26 stycznia wystartowała strona internetowa 100LatGospodarki.pl, gdzie trafiać będą wszystkie treści publikowane w ramach kampanii.

Przez cały rok, w każdy piątek, aż do Święta Niepodległości obie redakcje będą przedstawiać na swoich łamach oraz w serwisach Rp.pl, Parkiet.com i Rzeczpospolita.TV gospodarczą historię Polski. W czasie trwania kampanii zostanie wyłonionych 100 najbardziej zasłużonych postaci dla gospodarki i 100 kluczowych inwestycji w latach 1918-2018.

- W ramach kampanii zainicjujemy też cykl debat, wywiadów z ekspertami, profesorami i najważniejszymi ludźmi biznesu, a 7 czerwca w siedzibie Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie zorganizujemy specjalny kongres poświęcony kampanii. Przypomnimy nie tylko wielkie sukcesy Polski, ale i poddamy je gruntownej analizie, zadamy wiele ważnych pytań, dotyczących wielopokoleniowego dziedzictwa i nowych wyzwań, stojących przed polską gospodarką - mówi Andrzej Stec, redaktor naczelny „Parkietu” i zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online