„Rzeczpospolita” tworzy nowy analityczny dodatek dla specjalistów

„Raport Rzeczpospolitej” to nowy wysokospecjalistyczny dodatek do „Rzeczpospolitej”, przeznaczony dla profesjonalistów z dziedziny prawa i ekonomii - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. „Raport” będzie ukazywał się dwa razy w miesiącu, począwszy od 10 stycznia.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
„Rzeczpospolita” tworzy nowy analityczny dodatek dla specjalistów
Bogusław Chrabota, redaktor naczelny „Rzeczpospolitej”, prezes IWP - fot. polsat

W cyklicznym „Raporcie Rzeczpospolitej” dwa razy w miesiącu prawnicy, ekonomiści i przedsiębiorcy dostaną obszerną informację na temat wybranego obszaru prawa i ekonomii. Pierwsze wydanie dodatku, dotyczące prognoz ekonomicznych na 2018 rok będzie dostępne 10 stycznia, a kolejne na temat prawa wodnego 25 stycznia.

Wydanie „Raportu” poświęcone zagadnieniom ekonomicznym ma się ukazywać w pierwszej połowie, a to poświęcone zagadnieniom prawnym w drugiej połowie każdego miesiąca. Będzie dostępne tylko dla prenumeratorów gazety.

- Tworząc raporty chcemy wykorzystać pełen potencjał wszystkich działów naszej redakcji i przekazać naszym Czytelnikom kompleksową wiedzę na temat ważnych wydarzeń prawnych i gospodarczych. Analizując ważne zmiany prawne, chcemy też pokazać ich kontekst ekonomiczny, zagraniczny czy społeczno-polityczny. Ważnym elementem jest też analiza przyszłości. Chcemy opisywać nie tylko to co zostało już uchwalone przez parlament i wchodzi w życie, ale również to co jest planowane w bliższej i dalszej przyszłości, co siedzi w głowach polityków. Słowem - Czytelnik otrzyma pełen pakiet wiedzy na dany temat od A do Z - mówi Wirtualnemedia.pl Tomasz Pietryga, zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej” i pomysłodawca projektu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/tomasz-jazdzynski-gremi-media-ma-zmaksymalizowac-rentownosc-w-internecie-i-platne-tresci-i-reklamy ##

W wydawanej przez Gremi Media „Rzeczpospolitej” pod koniec grudnia ubiegłego roku wprowadzono kilka zmian - odświeżono layout, zmieniono kolejność działów, zaś strony ekonomiczne znowu mają zielone oznaczenia i paginy.

- Zmiany, które wprowadzamy, zostały skonsultowane i głęboko przemyślane. Zmieniliśmy kolejność działów, poprawiliśmy ułożenie kolumn. Publicystyka jest lepiej związana z częścią newsową i analityczną. Udoskonalamy ekonomikę prezentowania tekstu, ekspozycję grafiki, na koniec - wracamy do dobrych tradycji kolorystycznych gazety (dział ekonomii powraca do koloru zielonego) - wyliczył redaktor naczelny dziennika, Bogusław Chrabota.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gremi-media-z-internetowa-platforma-big-data-od-deep-bi ##

Według danych ZKDP w październiku ub.r. średnia sprzedaż ogółem „Rzeczpospolitej” wynosiła 47 678 egz. w wersji tradycyjnej,  a 11 183 egz. w wersji elektronicznej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela