207 tys. widzów „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 4” w TTV

Czwarty sezon programu „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” po trzech pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio 207 tys. widzów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
207 tys. widzów „Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 4” w TTV
„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 4”, fot. TTV/ N. Dobryszyńska

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec 4” na antenie TTV oglądać można w niedziele o godz. 22.00, począwszy od 17 września br. Średnia widownia premierowych odcinków programu pokazanych do 1 października wyniosła 207 tys. osób, co przełożyło się na 1,95 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,46 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,16 proc. wśród widzów w wieku od 20 do 54 lat - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię zgromadził trzeci odcinek, który miał średnio 245 tys. widzów.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/super-rolnicy-ttv-uczestnicy,7169479490696833a ##

„Rzeczy, których nie nauczył mnie ojciec” to cykl oparty na duńskim formacie „The Things My Dad Failed to Teach Me”, który powstał dla stacji TV2. Formuła programu polega na tym, że znany celebryta spędza czas z rodzicem, który uczy go umiejętności których nie posiadają młodsze pokolenia.

Piotr Połać w czwartym sezonie

Bohaterem czwartej odsłony projektu jest Piotr Połać, wokalista zespołu Bracia Figo Fagot. W programie występuje ze swoim ojcem - Ireneuszem. W drugiej połowie października TTV rozpocznie emisję piątej odsłony cyklu, w której pojawi się Sonia Bohosiewicz - aktorka i piosenkarka odwiedzi rodziców w Żorach.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii