S4 współtworzy złote równanie z firmą Astor

Agencja Reklamowa S4 rozpoczęła działania w ramach kampaniiwizerunkowej dla firmy Astor Sp. z o.o. pod hasłem "Złote równaniedla przemysłu". Kampania ma trwać do końca roku.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Inspiracją dla kampanii stał się motyw średniowiecznego równaniazwanego "złotą regułą Fibonacciego". W wieku XXI oferta firmy Astorma być właśnie taką "złotą formułą" dla przemysłu. Motywemwykorzystywanym na banerach i w druku jest spirala Fibonacciegoprzypominająca kształtem muszlę ślimaka.

Agencja Reklamowa S4 odpowiada za opracowanie strategiikomunikacji, kreację kampanii wizerunkowej oraz za stworzenie mediaplanu obejmującego prasę branżową oraz Internet. Ze strony AgencjiS4 za działania w ramach tej kampanii odpowiadają: Hanna Kukieła,design & graphic manager, oraz Paulina Kuśmierczyk, junioraccount executive. Ze strony firmy Astor projekt prowadzi WojciechKmiecik, dyrektor marketingu i PR.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+