Sąd apelacyjny uchyla zakaz kampanii Link4 (wideo)

Sąd apelacyjny uchylił zakaz prowadzenia przez Link4 kampanii podhasłem "bez pośredników, bez prowizji". Nadal toczy siępostępowanie w sprawie skargi złożonej na tę reklamę przez PolskąIzbę Pośredników Finansowych i Ubezpieczeniowych.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Link4 może prowadzić kampanię reklamową swojejoferty pod hasłem "bez pośredników, bez prowizji" w czasie trwaniaprocesu wytoczonego przez Polską Izbę Pośredników Finansowych iUbezpieczeniowych - orzekł Sąd Apelacyjny wWarszawie. Tym samym uchylono postanowienie z połowykwietnia, zgodnie z którym firma usunęła spoty wykorzystywane w tejakcji ze swojej strony internetowej i konta na YouTubie oraz nieprowadziła działań opartych na tych kreacjach w innych mediach.Teraz Link4 może wznowić kampanię, którą Polska Izba PośrednikówFinansowych i Ubezpieczeniowych oskarża o wprowadzenie w błąd co doprowizji pobieranych przez agentów od klientów, domagając sięprzeprosin i 1 mln zł odszkodowania na cel społeczny.

- Postanowienie sądu przyjmujemy z zadowoleniem, ale i bezzaskoczenia, ponieważ Komisja Etyki Reklamy już wcześniejtrzykrotnie oddalała skargi na nasze kampanie, uznając, że nienaruszają one zasad etyki i prawa reklamowego - komentuje SławaCwalińska-Weychert, wiceprezes zarządu Link4. - Jesteśmyprzekonani, że polscy konsumenci mają duże poczucie humoru ipotrafią właściwie ocenić umowność przekazu reklamowego -dodaje.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję