Kwartet Safri Duo występował podczas tegorocznego Carlsberg Winter Festival, który organizowaliśmy w lutym w Zakopanem - mówi Anna Rogalska, Carlsberg Marketing Manager Polska/ Słowacja w Grupie Carlsberg Okocim S.A. Wtedy coś zaiskrzyło i z tej iskry narodził się doskonały kontakt i świetne partnerskie relacje. Poczuliśmy, że nadajemy na tych samych falach i rozpoczęliśmy współpracę. Pierwszym jej owocem jest ilustracja muzyczna do najnowszego spotu reklamowego Carlsberga pt. "Bell" - przebój Safri Duo "All the people In the world". Drugim - zaproszenie Duńczyków do zagrania koncertu w Warszawie.
Od roku 2001 roku Grupa Carlsberg wspólnie ze Sceną FM organizuje ciekawe muzyczne przedsięwzięcia (MTV Music Awards w Spodku - listopad 2001, pierwszy koncert norweskiej grupy A-HA w Polsce, wrzesień 2002), także te które wynikają z potrzeby chwili (Karmi i koncert na rzecz Lwowian poszkodowanych w katastrofie lotniczej, sierpień 2002). Stacja RMF FM była patronem medialnym podczas Carlsberg Winter Festival. Carlsberg podjął się zorganizowania niezwykle oryginalnego i spektakularnego przedsięwzięcia. Na czas festiwalu Zakopane zmieniło się w prawdziwą stolicę świetnej zabawy, luzu i pozytywnego myślenia. Jako radio cieszące się długoletnią tradycją w organizowaniu różnego rodzaju imprez plenerowych możemy śmiało stwierdzić, że Carlsberg jest firmą, która daje możliwość zetknięcia się z rozrywką na najwyższym poziomie - mówi Grzegorz Nowak, Dyrektor Promocji ds. Sponsoringu w RMF FM.

Koncert Safri Duo to kolejny etap naszych działań z RMF FM. Tak jak poprzednie wydarzenia muzyczne, w których braliśmy udział, stanowi jeden z elementów budowania pozycji marki i utożsamiania marki z jej grupa docelową. To kolejne działanie zgodne z naczelnym przesłaniem Carlsberga i następny dowód na to, że w świecie Carlsberga nikt nie będzie sam. Koncert Safri Duo to doskonała okazja do przeżycia niepowtarzalnych emocji w towarzystwie osób czerpiących przyjemność ze wspólnej zabawy przy wspaniałej muzyce. Stąd nasze bezpośrednie zaangażowanie w ten koncert - dodaje Rogalska.
Outdoor, materiały reklamowe w sklepach oraz szczegóły zawarte na stronie http://www.carlsberg.pl/ będą głównymi źródłami informacji o koncercie sponsorowanym przez prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie. Od 15 sierpnia do dnia koncertu, 17 września, w największych miastach Polski widoczne będą wielkoformatowe (6 x 3 m) tablice promujące występ Safri Duo. W Warszawie we wrzesniu dodatkowo kampania obejmie citylighty na przystankach autobusowych..Kreację outdooru stworzyła Agencja Brandline, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Initiative Media.Koncert Safri Duo będzie wsparty kampanią radiową w RMF FM, patronie medialnym koncertu.











