Sales&More odświeża brand, ma nową identyfikację wizualną

Po kilkunastomiesięcznej pracy, agencja mediowa Sales&More ma odświeżony brand, nową stroną internetową i zmienioną identyfikację wizualną. Zmiany te są efektem potrzeby wyraźniejszej komunikacji wartości. W centrum nowej tożsamości stoi ampersand – symbol łączenia i wszechstronności, który od teraz odgrywa kluczową rolę w komunikacji agencji.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Sales&More odświeża brand, ma nową identyfikację wizualną

– Gdy zapowiadałem zmiany w Sales&More, wspominałem o potrzebie łączenia różnych światów marketingowych, które zaczęły się od siebie oddalać. Chcemy, by nasza nowa identyfikacja wizualna odzwierciedlała tę ideę – znak, który łączy, a nie dzieli! – komentuje Tomasz Kozarzewski, prezes Sales&More

Rebranding agencji to nie tylko nowe barwy i logo, lecz także początek otwartej komunikacji z szerszym gronem odbiorców o projektach i filozofii działania.

Nowe obszary działalności
Sales&More, dotąd kojarzona głównie z działalnością performance, coraz mocniej angażuje się w nowe obszary, dostarczając kompleksowe usługi mediowe zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Firma, dzięki autorskiemu Media Frameworkowi, łączy działania wizerunkowe ze sprzedażowymi, pozwalając klientom optymalizować koszty i osiągać skalę działań. W ofercie agencji znajdują się strategie, planowanie mediów, konsulting procesowy, a także kreatywne kampanie dostosowane do potrzeb klientów.

Jak podkreśla Jacek Majecki, dyrektor marketingu agencji, ampersand był obecny w komunikacji Sales&More od dawna, ale teraz zyskał centralne miejsce. – Rebranding to świetny impuls, by pokazać, kim jesteśmy i co robimy. Przez wiele lat za mało i za cicho mówiliśmy o naszej pracy. Ampersand symbolizuje esencję naszego podejścia – łączenie różnych światów marketingowych w jedną, spójną całość. Odważna kolorystyka i nowy branding mają na celu nie tylko wyjście z hermetycznego postrzegania brandu, ale także zainteresowanie naszą marką nowych osób w branży. Chcemy pokazać, że realizujemy odważne i zuchwałe projekty, które robią różnicę.

Nowa strona – nowe możliwości
Wraz z nową identyfikacją wizualną, agencja uruchomiła również nową stronę internetową, która jest teraz nie tylko wizytówką, ale także narzędziem do prezentowania najlepszych realizacji i pełnej oferty firmy. – Pomimo że w dzisiejszych czasach strony www nie są już koniecznością, nasza strona pozwala na szersze opowiedzenie o tym, co robimy. Użytkownicy znajdą tam nie tylko naszą pełną ofertę, ale także dostęp do case studies i panelu klienta. Nasze projekty zawsze mówiły same za siebie, ale teraz komunikujemy o nich w bardziej czytelny i atrakcyjny sposób – dodaje dyrektor marketingu.

Rebranding Sales&More to wynik kilkunastomiesięcznego procesu, w który zaangażowany był cały zespół. Za proces kreatywny była odpowiedzialna agencja Wise People - od fazy discovery i rebrandingu (we współpracy z agencją Moth), przez UI/UX design, po webdevelopment i współpracę launchingową. Agencja zapowiada dalsze wzmacnianie komunikacji i promocję zarówno swoich osiągnięć, jak i sukcesów klientów. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu