SALESmanago to system klasy Marketing Automation, który oferuje narzędzia behawioralne do identyfikacji i monitoringu zachowania klientów na stronach WWW oraz dotarcie do klienta ze spersonalizowanymi ofertami w kanałach e-mail marketing, na stronie WWW, w sieciach RTB oraz kanałach sprzedaży bezpośredniej.
75% przychodu generowanego przez Benhauer pochodzi ze sprzedaży licencji na system SALESmanago Marketing Automation. Spółka z siedzibą w Krakowie zatrudnia aktualnie 30 osób. W swoich planach ma utrzymanie trzycyfrowego tempa wzrostu w kolejnym roku.
Wśród klientów i użytkowników SALESmanago są m.in. Komputronik, Yves Rocher, Rainbow Tours, Travelplanet, Jean Louis David i Getin Bank. Z systemu korzystają również firmy w Niemczech, Hiszpanii i na Ukrainie. W sumie jest to ponad 500 firm w Polsce i zagranicą.

W 2014 roku spółka planuje intensyfikację działań sprzedażowych na terenie Unii Europejskiej oraz uruchamianie kolejnych projektów w obszarze Marketing Automation dla poszczególnych rynków wertykalnych. W ciągu dwóch najbliższych lat firma zamierza także wejść na giełdę.











