SalesTube oficjalnym partnerem Google Cloud

Agencja SalesTube (Group One) dołączyła do grona reseller i service partnerów Google Cloud. Klienci oraz organizacje będą mogły skorzystać zarówno ze wsparcia certyfikowanych specjalistów SalesTube z dziedzin marketingu i analityki danych, jak i dostępu do produktów Google Cloud.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

SalesTube jako oficjalny sales partner Google Marketing Platform oraz reseller i service partner Google Cloud chce koncentrować się na tworzeniu dla swoich klientów najlepszych warunków długoterminowej współpracy. Wspiera ich wiedzą w zakresie MarTech podczas wdrożeń czy warsztatów. SalesTube oferuje rozwiązania, mające na celu pomoc organizacjom w codziennych wyzwaniach, które wymagają kompleksowego wykorzystania takich narzędzi jak Google Cloud i GA4 (czy też GA360).

- Ekosystem Google Cloud oferuje marketerom wszystko to, czego rynek komunikacji marketingowej naprawdę potrzebuje: jest połączeniem technologii, danych oraz sztucznej inteligencji, które wpływają na polepszenie customer expirience. Jako agencja, ale także jako wieloletni sales partner Google Marketing Platform, doskonale rozumiemy, jak pomóc organizacjom zarówno na poziomie integracji danych, ich modelowania, a także na poziomie ich aktywacji na wielu płaszczyznach kontaktu z konsumentem” - mówi Joanna Czekaj, managing director w SalesTube.

Klienci SalesTube dzięki temu mają m.in.  dostęp do produktów Google Cloud, w tym do Looker Studio Pro oraz BigQuery, mogą korzystać z usługi zaawansowanej segmentacji dla spersonalizowanej komunikacji, integracji wszystkich danych organizacji w jednym miejscu za pośrednictwem budowania CDP, dedykowanych rozwiązań wspomagających zwiększenie efektywności komunikacji i  optymalizacji kosztów pozyskania klienta.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa