SalesTube wygrywa przetarg Orange

Agencja SalesTube (Group One) rozpoczęła współpracę z Orange.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ramach współpracy SalesTube zajmie się działaniami z zakresu MarTech & e-commerce w modelu konsultingowym.

Kluczowym obszarem kooperacji będzie analiza ekosystemu technologicznego w obszarze marketingu oraz efektywne wykorzystanie first party data w komunikacji z użytkownikami.

Agencja będzie także odpowiadała za audyty i rekomendacje z obszaru performance, SEM, paid social oraz programmatic.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-internet-swiatlowod-smartfony-wyniki-finansowe ##

Orange ma nowego partnera

Głównym celem wspólnych działań jest wzrost sprzedaży w kanale online Orange.

- Wybór partnera consultingowego nigdy nie jest łatwy, z jednej strony szukaliśmy zespołu doświadczonego w zwinnej pracy w obszarze martech i integracji danych, z drugiej rozumiejącego, jak te dane aktywizować w komunikacji z klientami. Zależało nam także na podmiocie, który będzie w stanie w sposób zorganizowany zarządzać procesami w tak dużej skali, jak nasza, do czego zespół SalesTube nas przekonał - komentuje Małgorzata Wróbel, kierowniczka wydziału performance marketing Orange Polska.

SalesTube będzie współpracować z agencją Value Media odpowiedzialną za strategię i zakup mediów we wszystkich kanałach komunikacji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-swiatlowod-10gb-s-jakie-ma-mozliwosci ##

Współpraca jest wynikiem wygranej w przetargu.

W trzecim kwartale grupa Orange Polska przy wzroście przychodów o 8,2 proc. do 3,123 mld zł osiągnęła 193 mln zł zysku netto. Telekom więcej zarabia ze sprzedaży usług internetowych, konwergentnych i sprzętu, a jego wydatki na energie wzrosły prawie dwukrotnie.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii